مصاحبه آرشیو خبر ها
عصبانیت بازیکنان از تعویض طبیعی است، اگر او به پیاتسا دست نمی داد عصبانی می شدم

عصبانیت بازیکنان از تعویض طبیعی است، اگر او به پیاتسا دست نمی داد عصبانی می شدم

 پس از برد 2‐0 بانوی پیر در مقابل ساسولو، ویدیوی تعویض پائولو دیبالا در شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد در هنگام خروج از زمین به مکس آلگری دست نداده است.

 

تنها 13 دقیقه از بازی مانده بود دیبالا با مارکو پیاتسا تعویض شد و به نظر می رسید دیبالا از تعویض خود ناراحت بوده و از دست دادن با آلگری خودداری کرده است.

 

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با خبرنگاران این حرکت را موضوع بی اهمیتی شمرد و معتقد است در شرایط طبیعی هر بازیکنی از تعویض خود ناراحت خواهد شد.

 

او در این باره به خبرنگاران گفت:

 

او (دیبالا) عصبانی بود و این مسأله طبیعی است، چرا که هیچ بازیکنی نمی خواهد از زمین خارج شود. او تا زمانی که در بازی حضور داشت عملکرد خوبی به نمایش گذاشت، اما نسبت به خوان کوادرادو و ماریو ماندژوکیچ خسته تر شده بود. مواقعی پیش می آید که هر بازیکنی از دست سرمربی خود عصبانی شود. مهم ترین موضوع برای هر بازیکنی این است که تا موقعی که در زمین حضور داشته باشد کاری که از او خواسته شده را انجام دهد. در صورتی که او با هم تیمی خود (پیاتسا) دست نمی داد عصبانی می شدم، چرا که هر بازیکنی باید به هم تیمی هایش احترام بگذارد. اگر بازیکنان از دست من عصبانی شوند اهمیتی ندارد و من از آن می گذرم. من به این مسائل عادت دارم. خودم زمانی نیز بازیکن بوده ام...

 

شایعاتی در مورد سرمربی گری آرسنال توسط شما در رسانه ها منتشر شده است:

 

من هنوز قرارداد یک و نیم ساله ای با یوونتوس دارم و هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد. در حال حاضر در صدر جدول سری آ هستیم، در مرحله ی نیمه نهایی کوپا ایتالیا حضور داریم و به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان رسیده ایم. این فصل سومین فصل حضور من در این جا است و من هنوز می توانم با باشگاه ادامه دهم. در حال حاضر به آینده فکر نمی کنم و از حالا تا 28 می تنها به ادامه فصل پیش رو فکر می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: